Taze_anne97 20 haftalık hamilelikte dört kez geçirdim. Bugün yine tahlil verdim çok şükür şuan gözükmüyor. Bu süreçte bol su içtim 3-4 litre çok su içme alışkanlığım yok maalesef ki.. İçebildiğim o kadardı. İç çamaşırlarımı ayrı,hijyen ve buhar programında ve 90 derecede yıkadım. Vajinanın ıslak kalmamasına dikkat ettim. İç çamaşırımı sürekli değiştirdim. Bir iki gün de sıcak su içtim içine limon sıkıp (tansiyonum olmadığı için,iki bardak kadar).. Umarım sizinki de geçer çok zor bir durum. Allah yardımcınız olsun..