Anonimane_150 Natura Baby oda takımını kullanıyoruz ben çok memnunum.Ailemdeki çocukların hepsi Çilek mobilya ile büyüdü,o yüzden hiç tereddüt etmeden aldım.Ben mesela bebeğimi sallamaya alıştırmadığım için sallanmaması rahatsız etmedi.Hatta anne yanı beşiğimiz sallanma özellikli ama aparatla sabitledik sallamasın diye.