Anonimane_150 benim 2 yaşında bir közüm var odası tamamen çilek mobilya olarak çok memnunum gayet sağlam şimdiye kadar bir olumsuzluk görmedim . Ben hem büyüyen beşik hem alttan 2. Yatak çıkandan almıştım , iyiki almışım 2. Ye hamileyim 😁 beşik boyutu da yatak boyutu da çok geniş , şimdi mesela alttaki çekmeceden çıkan yatakta yatırıyorum , hem hamile olduğum için kaldırıp indirmek gerekmiyor hem de uyanınca kalkıyor , sallanan beşiklerin boyutları küçük oluyor ve yavru yatak olmuyor diye ben tercih etmedim