Kayra61 evet midemdeki kazınma hissi hiç geçmiyor,normalde de çok yerim ben ama hareketli olduğum için almam.İlk 3 ay düşük riskim vardı hep yattım o yüzden hepsi kilo olarak döndü bana 😀yani kısacası hareket lazım iniallah yürüyüşe ve pilatese başlayınca yavaşlar kilo alımımız