Cihanella Ben 12. Haftamda yaptırdım. Hiç öyle bir sorun olmadı. Hastane aracılığı ile genoksa yaptırdım. Cinsiyet konusunda sıkıntı yaşadık bizde. Aracı hastane olduğu için söylemek istemediler. Neyse sonunda öğrendim bi şekilde. 9 günde çıktı sonuçlar 🌻
Aleffb Nadire_gul içini ferah tut Aynısı bende de oldu 2 kere verdim ikisinde de bulamadılar kan. Analiz yapan yeri değiştirdim Kanı Amerika’ya gönderdiler değerler normal geldi. Bu tamamen analiz yapan cihazlarla alakali
Nadire_gul Aleffb ay tşk ederm cok ağladım cok üzüldüm yaa 3 kez verdim yine olmazsa zaten yapmam artık orda bidaha bide bende hastane çalışanıyım bana denk geldi
Aleffb Nadire_gul üzülme lütfen Para iadesi al Başka yerden yaptır Gentan da 2 kere yaptırdm işte test çıkmadı İzmir genetik ye yaptırdm bende çıktı .
Alone Nadire_gul bende de olmuştu cnm ama benim ikinci aldıklarında bir sorun yaşamadım. İlkinde bebek küçük olduğu için kana dna sı karışmamış dedilerdi. Bir de kan sulandırıcı kullanıyorsan 48 saat önce kesmezsen de sorun olabiliyormuş ben cesaret edip kan sulandırıcıyı bırakmamıştım bebeğe bişey olur diye
Cagli Nadire_gul benimde 2 kere çıkmadı yeterli dna yok dediler çok sinir bozucu ama oluyor öyle. Firma değiştirseydin keşke üçüncüde artık bende 2 kere olmayınca panaroma firması ile görüştüm onlar 13 haftalıkken kan aldılar. Çok şükür temiz çıktı. İnşallah sonuşların gelir biran önce ve tertemiz gelsin inşallah artık rahatlarsın.