Arkadaşlar fetal dna yaptırıp kanında çocuğa ayrıştırılacak dna bulamayan var mı.. Bir kez kan verdim on gün bekledim Kan yetersiz dediler. Bir daha verdim beş gün gecikmeli çıkacak dediler yine çıkmadı tekrar çalışılıyor Salı çıkacak dediler. Bugün tekrar görüştüm bir ay oldu toplamda hala sonuca varamadım benden alınan kandan cocuga calısılacak dna bulamıyorlarms başına gelen oldumu kafayı yıycem