Arkadaşlar merhaba, ovülasyon testine kadar hiç birlikte olmadan sadece ovülasyonda çift çizgili gördüğünüz günleri mi değerlendiriyorsunuz? Yoksa ovülasyonda çift çizgili görene kadar gün aşırı olarak da deniyor musunuz? Bı konuyu anlayamadım bir türlü :(