Hilaysn Merhabalar, testime bakabilir misiniz acaba? Dün tam kırmızı değildi pik olmadı diye düşünmüştüm ama bugün de daha silik çıktı çatlama mı olmuş anlamadım 😕
Hilaysn Rosegul pik gününü değerlendiremedim maalesef bugünü değerlendirsem olur mu sizce hangisi daha önemli?
Nasia Hilaysn yok yok canım hiç üzülme bugün de çok önemli zaten yumurta döllenirse çatlama gününde dölleniyor🙃🌸
Hilaysn Nasia beni o kadar rahatlattın ki çok sağol gerçekten çünkü dün son dakika yola çıkmamız gerekmişti dedim demek ki nasip değilmiş ama şu an çok mutlu oldum ♥️🙏
Hilaysn Moz evet daha çok var internetten awox sipariş ettim BAT tarihinden 2 gün önce yapmayı planlıyorum. varsa çıkar zaten
Hilaysn Moz ben de öyle sadece çatlama günü ve pikten 2 gün önce :( bana da haber ver umarın güzel sonuçlar alırız bu ay
Hilaysn Moz bakalım inşallah. ben belirti takip edemiyorum zaten onu anladım çünkü adet belirtim vhep hamilelik belirtisi gibi bel ağrısı baş ağrısı kasık ağrısı göğüs ağrısı mide bulantısı ben bunları her ay yaşıyorum zaten tek anlayabileceğim hamilelik testi :D