Ayseguls_baby Huriye92 benim de 6+5 de kalp atışını duyduk ama vajinadan baktı karından duyulmadı. 2 hafta sonra tekrar çağırdı bu sefer karından gözükür inşallah
Ayseguls_baby Birbebisannesi karından olduğu için gözükmemiştir benim doktorum 6+5 karından görmedi vajinadan bakalım dedi öyle kalbini dinledik
susaMom_ gul231 Canım benimde regliye göre 8 haftalık ultrasona göre 7+1 ama bizde bir sorun yok kalp atışı göründü kesenin boyutu iyi yolk sac falan şükür herşeyi görünüyor niye öyle deniliyor ki sana geç döllenme olmuş olamaz mı benim ki gibi
susaMom_ Birbebisannesi Canım ilk gebeliğimde de karından ultrasonda görünüyordu bazen deri kalınlığı yap yapısıyla ilgisi olabiliyor görürsün inşallah sağ salimm
susaMom_ gul231 Başın sağolsun canım bende ilk kızımı doğumdan sonra kaybettim bazen rabbim hayırlısını veriyor sağlıksız bir gebelikmiş demek ki kürtaj yapılacak değil mi
Birbebisannesi gul231 çok üzüldüm. Hayırlısı böyleymiş sizin için. Nasibi okdarmış. İnşallah tez samanda hemencik hamile kalırsınızz 🙏🙏