Daisyy000 Ayseguls_baby Bende 7 haftalığım,keseyi 4te görmüştük, nasipse perşembe bebişi görmeye gideceğiz. Siz bebişi gördünüz mü?
Birhayalimvr Ayseguls_baby bende 7+3canım saglikla dogsunlar insallah mide bulantim hafif bel agrim gogusler patlayacak gibi 3 gundurde beni korkutan kasik agrilarim oluyor sen ne durumdasin
gul231 Kizlar ben 7 haftalığım dün kontrole gittiğimde 6 haftalik çıktı kese büyümemiş kalp atışı vardı ama zayıf dedi böyle bir şey yaşayan oldu mu
Rukiye14 gul231 daha küçük olduğundadır. Benim 5 haftalık kese 4 haftalık. Bugünü zor ettim. Geç döllenme olabiliyor.
susaMom_ gul231 Canım benimde regliye göre 8 haftalık ultrasona göre 7+1 ama bizde bir sorun yok kalp atışı göründü kesenin boyutu iyi yolk sac falan şükür herşeyi görünüyor niye öyle deniliyor ki sana geç döllenme olmuş olamaz mı benim ki gibi
Birbebisannesi 7+2 yim adetime göre ve beneği görmedim henüz . Cumaya gel dedi ama randevu düşürenediğim için salıya gideceğim 🥲🥲 umarım 4 günden bir şey olmaz . Herkes nerdeyse 6+2,3,4 te görmüş bebeği
Ayseguls_baby Birbebisannesi Alttan mı bakıyor doktorun karından mı. Karından net gözükmüyor bana doktorum alttan bakıyor
gul231 Birbebisannesi bir hafta bekleyelim dedi kalp atışınin yavaş olmasi pek de iyi değil durma ihtimalinin olduğunu söyledi
Parvinkarimli1 Ayseguls_baby Ben de hep acıkıyirum😆 yemyi yeyip sofranı topladıktan hemen sinra midem kazınıyor. Amma fazla yememeye de çalışıyorum. Elma filanla diğer yemeye kadar idarə ediyorum.
Huriye92 Bende 7+6 haftalık hamileyim 7+2 de kalp atışını duyduk ve ultrasonda gördük . Öncesinde vajinal ultrasonda gözüktü hep
Ayseguls_baby Huriye92 benim de 6+5 de kalp atışını duyduk ama vajinadan baktı karından duyulmadı. 2 hafta sonra tekrar çağırdı bu sefer karından gözükür inşallah