ceylo-b Pazartesi günü 2 cm açıklık olduğunu söylediler, aktif sancım yok. Dün gece sabaha karşı nişan geldi parça şeklinde yoğun bir akıntı. 36+2 deyim. Doğum hemen başlar mı hafta başına kadar doktorum yok beklemesi lazım bebişin
Slay1 ceylo-b tabi ki herkesin süreci farklıdır ancak eğer ilk doğumsa bence hemen başlamaz telaş etmeyin ben hala bekliyorum nişandan sonra gelen giden yok😅