Handey sym0109 37+3 üm ben de.saçlarım inanılmaz uzamıştı dün gidip kestirdim.normalde lazerliyim ama hamilelik döneminde az da olsa çıktı tekrar.şimdiye kadar jiletle vs idare ettim ama ağdaya gitmem lazım.eskiden gittiğim ağdacım kapatmış.başka biryer bulabilirsem gidicem bulamazsan kendim yapıcam mecbur
sym0109 Handey benim de aynı lazerden dolayı bitmese de çok azalmıştı, hamilelikte eskiye dönmedi ama biraz arttı. Hiç jilet yapasım yok, mecbur iyi bir ağdacı bulacağım 🥲
Handey sym0109 benim de bikaç gün içinde bulmam lazım pazartesi doğumum var çünkü😀 bulamazsam haftasonu kendim yapıcam artık aynayla falan
busra05_ sym0109 ben 35. Haftada yaptırdım ağdamı 2 aya anca uzuyor seyrek dıye yaptırdım ıyıkı yaptırmısım 36 dan sonra dısarı cıkmak işkence oldu çünkü
Girlmama sym0109 erken dogum olunca jiletle aldim normalde agda yaptiracaktim 1 ay rahat ederim diye ama bam diye dogurdum 😂 hic de bisey yapamamdim kizimin kolanyasi kiyafeti ve cikolatalari dogurdugum gun gelmisti
Kur sym0109 bende 36 haftalığım birkaç güne Manikür pedikür vs yaptırıcam genital ağda istemiyorum kendim hallediyorum enfeksiyonum var çünkü geçmeyen 🥹 Allah yardımcımız olsun kızlar