sym0109 37 haftalık olduk yarın annem geliyor onunla birlikte gidip en azından kesim, pedikür manikür yaptırmayı düşünüyorum, ağda çok kolay oluyor ama daha önce travma yaşadım bir salonda çok korkuyorum açıkçası onu başka nasıl çözebilirim düşünüyorum hala 🥲🫠