Shdtnnc haftamız aynı sizinle.Dönem dönem hareket azalmaları normal kabul ediliyor mesela ben geceleri uyurken hissetmiyorum hareket etmiyor ve uyuyabiliyorum ama uyandığım an ayaklarının o ittirdiği kısmı dışardan dokunarak hissediyorum bazen karnım yamuluyor öyle hareket ediyor ki , bazen de çok sakin. Ama kıpırtıyı hep hissediyorum. Bu haftalar da doktorunuza güvenin hareket azlığı Allah göstermesin kordon vs dolanması sebebiyle de olabilir diye okumuştum . 36 -40 hafta doğum için ideal diyorlar. Zaten ciğer geliştirici gerek görürse doğum öncesi doktorunuz yapar