Shdtnnc 36+1deyim. Benimde mesela dün çok nadir hareket etti. 35+5 ve 6 da da çok nadir etmişti. Nst girince inat gibi hareketleniyor. Bugün şükür çok daha hareketliydi. Doktorum yeri daraldığı içindir dedi ultrasonda iyi hareketleri dedi. Atak zamanları oluyo bence arada az hareket ediyolar. Tatlı bişeyler yiyip soluma yattığım zamanda etmediği oluyo sırt üstü yatıp biraz karnımda sertlik olan yerlerde bebeği hissedip hafiften ittiriyorum öyle kayıyor içerde heh diyorum tamam sıkıntı yok. Bı deneyin bakalım ama her ihtimale karşı doktorla iletişime geçin