Esra-kordali Merhaba hamişlerrr şuanda 16+4 deyiz. Hamileliğimin başında olduğum kilodan 3 kilo verdim hala bi kilo almadım bu durum beni biraz ürkütüyor. Doktorumuz bir sorun olmadığını söyledi ama sizde durumlar nedirr🙂↔️
Fatmadmr37 Esra-kordali ilk hamileligimde 17 kilo almıştım. O yüzden şimdi dikkat etmeye çalışıyorum. 25. Haftada girdim bugün. Hamile kaldığım kilodan 3 kilo daha verdim hatta. Benim de doktorum bir sorun yok ama hamilelikte çok da kilo verilmesini istemiyoruz dedi.
Tontis2025 Esra-kordali valla sizin haftalarınızda bende 5 kilo verdim şuan +18 kilo ile devam ediyorum😂 istemediğiniz kdr alabiliyorsunuz 3. Trimester Doğumu dört gözle bekliyorum artık sıkı bir diyete giricem
Esra-kordali Fatmadmr37 bulantınız ya da kusmanız oldu mu acaba benim hiç böyle bir durumumda olmadı ama hala iştahım yol
Fatmadmr37 Esra-kordali ilk 3 ay bulantım oldu ama kusma olmadı hiç. Evet benim de iştahım hiç yok. Kızımda iştahım çok açıktı.
pclk2112 Esra-kordali kusma ve bulantı olmadı 7 ila 9 hafta arası iştahsızlık oldu şu an 2.trimesterdayim ve ne görsem canım çekiyor doğuma kadar obez olmam inşallah 😂
Yezenyezen Tontis2025 tam tersi yiyorum ama sanırım bebeğe yarıyor bana değil 😅 bebeğim de 3500 Gr di en son kontrolde.
Esra-kordali Tontis2025 valla yiyorum da ama mesela hamile değilken daha iştahlıydım şimdi tam tersi oldu 😵💫
senem-yabaci Esra-kordali 34+2 yiz. 85 ile hamile kaldım. Bir ara 87ye çıktım ama bu sabah tekrar 85i gördüm
Ynss 22+2 ilk haftalarda bulantı kusmadan 2-3 kilo vermistim suan +1 le devam ediyorum herkes 7. Aydan sonra kilo alacaksın diye korkutuyor valla bakalımmm
Esra-kordali Ynss banada öyle söyleniyor umarım çok almadan sadece bebişlere yarayan kilolarımız olur😆
ipek_94 Haftadayım 9 kilo aldım. İlk hamileliğimde toplam 17 kg almıştım ve hepsini 2 ayda diyet yapmadan vermiştim. Bunda da veririm diye dikkat etmiyorum canım ne isterse yiyorum 😀
Esra-kordali ipek_94 Parinas inşaallah😵💫 sanırım annelik kaygısı şimdiden yüklenmeye başladı bende 🙂↔️