26 haftalık hamileyim bende nasipse en geç ağustos ortası gibi doğum olacak. Şuanlık büyük eşyaları bebek arabası anne yanı vs aldık aslında bir eksiğimiz kalmadı kıyafetler ablamdan gelecek ben bir kaç beğendiğim şeyde alacağım. Kendime alacaklarım kaldı birde bebek oyuncakları çıngırak filan indirimlerden herşeyi alıp bitirdim hamdolsun 😊 bez sadece 100 adet aldım bebeğime dokunursa değiştirirm diye artık bakacağız duruma 🧡