Beyzanrcnp 24+2 den selamlaar 🥰 bizim de odamız , bebek arabamız tamam. Kıyafetler hep yeğenimden bize kaldı zaten o da 1 buçuk yaşında şuan hepsi taptaze 💙 park beşik , yatak eksiğimiz var büyük parça olarak. Onun dışında battaniye , müslin örtüler , ateş ölçer , hastane çıkışı , hediyelik , çikolata vs gibi ufak görünen ama asla bitmeyen parçalarımız kaldı 🥰