1melekannesi3858 etkafa ayrıca sen 4 ünde kan verip 80 çıkmış şimdiye görmen lazım görmezsen Bi problem var anlamına gelir zaten
1melekannesi3858 etkafa bence seninkine ultrason ile bakması lazım senin şuan değerin baya yüksek olması lazım zaten
etkafa 1melekannesi3858 hastaneye gittim ama sadece idrar istedi bende anlamdım . Yarın sabah sağlık ocağında beta vereceğim . Bişey olsa dediğin gibi bir belirti olurdu kanama vs falan demi ya
etkafa 1melekannesi3858 valla bir sürü şikayet söyledim sadece idrar istedi bende idrarı vermeden çıktım
Nur5 1melekannesi3858 nasıl bir sorun ki bende beta artışı güzel iki katına artmış benim arkadaşım adet gününde testle öğrendik silik cizgiyle kan verdiğimizde 94 le ogrenmistik