Busranur_mnts etkafa ben de bu sefer gebelik var mı yok mu ne zaman testte çıkacak derken 3 4 gündür burda yatıp kalkıyorum :D bu sabah da test yaptım da çıkmadı 11. gün :/
etkafa 1melekannesi3858 bir aklım akşam acile gidip bir artışa bak diyor akşam gidebilirsem gidicem gidemezsem yarın sağlım ocağından verecm
etkafa 1melekannesi3858 4 mayısta verdim kuzum ilk ve son kez başka vermedim o gün beta baktırdım başka da baktırmadım
1melekannesi3858 etkafa ayın 4 ünde o der ise şimdiye tabiri gözükür geç bile kalmışsın sen gitmemekle
etkafa 1melekannesi3858 Gebze canım acile bi gidicem bu gün bakalım ne diyecek kasık ve bel ağrısı var çünkü sende de oluyor mu
etkafa 1melekannesi3858 bu gün bir daha beta ister mi toksa keseye falan bakar mı acilden bilmiyorum ama akşam eşim gelince gidicem bi
1melekannesi3858 etkafa bencede git bitane zaten sen ayın 4 ünde kan verdim bida gitmedim dersen kızarlar sana