Ben genel oldum baş ağrısı bel ağrısı hiç bir sıkıntı yaşamadım. Tek sıkıntı uyuyorsun uyanıyorsun bi tane çocugu kucagına veriyorlar al senin çocugun diye. Epiduralin en güzel yanı doğum anına şahit olup doğar doğmaz bebeğine dokunabilmek bence. 2. Gebeliğim yine genel isteyeceğim çünkü soğukluk filan hissedenler varmıs dokunmaları çekmeleri hissediyormuşsun ben bunları hissettikce bas bas bağırırım herhalde 🫣