Gzmm17
Biz bugün 35+4 olduk.
Mecburi sezaryen olacak.
Çalışıyorum,yarın kontrolümüz var,dr.umuz uygun görürse 37.haftaya kadar(1hafta daha) çalışacağım.
Evde kalmayı bende sevmiyorum.
Ama iş/ev olunca da yorgunluktan evden çıkmak istemiyorum hafta sonları:)