Gzmm17 Kızlar nasılsınız😇 tarihleriniz belli oldu mu😇 Biz bugün tam 33+0 olduk henüz tarih konuşmadık doktorumuzla ama heyecan dorukta 😍😍
CoolMamaMode Gzmm17 aynıyız benimde bu gün 33+0 :)) sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 💜 geçen hafta doktora gittiğimde makat gelişti çarşamba günü yine kontrolüm var bakalım aşağı inmiş mi 🥹
Melikeakkc Gzmm17 34+3 olduk bizde. Devlete gidiyorum sanırım 37. Den önce gün vermezler diye düşünüyorum 🙏🏼
Hasret18ayaz Gzmm17 32+1 aslında temmuzun ilk haftası görünüyor ama sanırım hazirani bile goremeyecegiz 34 de almayı planlıyor doktorumuz
Gzmm17 CoolMamaMode yaa sağlıkla alalım inşallah 🙏🏻 biz de cumartesi kontrole gittiğimizde makat gelişti döner mi bilmem🤷🏻♀️ bir de nst de sancım çıktı nidicard verdi hekimim ama aşırı baş ağrısı yaptı kullanamadım🙄 vajinal doğum mu istiyorsun canım
Gzmm17 Melikeakkc bazı yerlerde 28i haftada bile gün veren doktorlar olduğunu gördüm biz de hiç konuşmadık doktorumuzla tarih olarak😇
CoolMamaMode Gzmm17 evet vajinal istiyorum nasipse ♥️ ben daha nst ye girmedim doktor da bahsetmedi henüz acaba çarşamba günü alır mı ki nst ye .. 36 ya kadar dönğyormuş doktor öyle dedi sonra yeri daraldığı için biraz zor dedi ama yine de doğum anında bile dönen varmış yani .. sen nasıl istiyorsun doğumunu 💜💜
Melikeakkc Gzmm17 ya zaten gün verse de gene 38-39 haftalara veriyorlar. Özelde erken gün verse bile gene 38-39 hafta ya denk gelecek şekilde takvimden bakıyor zaten😂 bi de özelse kaçmasın hasta diyedir😂 bakalım devletde nasıl yapıyorlar bilmiyorum çarşamba kontrolüm var. 10 gün sonra gel demişti. Artık haftada bi flan çağırır Herlde.
Hasret18ayaz Gzmm17 suyum çok erken gelmeye başladı 17. Haftadan beri suyum geliyor ve kanamam oluyor daha fazla bekletemiycegini bebeğin enfeksiyon riski olduğunu söylüyor doktorum Çarşamba günü kontrolüm var netlescek bakalım
mrsyildizmom Gzmm17 33+3 olduk bizde, Haziran sonu olarak görünüyor ilk doğumum vajinaldi 2.si de öyle görünüyor. Karnımın alt kısmı ve kasıklarıma yalancı sancı tarzı ağrılar giriyor son günlerde. Rabbim kolaylıkla, sağlıkla doğurmayı nasip etsin hepimize 🤲🏻
Nttm 36+0 haftalığız 🤗 2 kez nstye girdim sancı yok haftaya çatı muayenesi yapılacak bebeğim baş geliş her şey yolunda doktorum 20 güne gelir dedi bu kadar az kaldığına şaşırarak heyecanla bekliyoruz 🥹🥰
retra ben 35 teyim. aşırı sıkılıyorum önceden boş zamanimda sürekli biseyler yapardım şimdi markete bile gitmek istemiyorum. eşimin izin gününde dışarı cikiyorum sadece bazen onu bile istemiyorum ama evde de kafayı yemek üzereyim niye böyle ya?
ebruli95 retra bende aynı durumdayım ve niye böyle hiç bilmiyorum. Yorumunuzu görünce yalnız değilmişim dedim.