Songul25 kubraytekinayan daha dün sordum doktoruma eşinin rızası varsa imza atması yeterli sezeryan esnasında 5 dakikada hallederim dedi. Yaşım 24🙃
Eylulgunes44 Songul25 çocuk için 3 çocuktan sonra bağlama şartı var diye duydun doğrumu acaba bende 25 yaşındayım 2. Gebeliğim bağl atmak istiyorum
Huzurluanne05 Tugba_5534 ben de senin gibiyim ama kabul etmiyorlar maalesef.dogumdan sonra gel kapalı şekilde yapıyoruz zaten dediler bir de eş imzası gerekiyor.