Nurellaaaaaaa1212 Napıyorsunuz kızlar nasıl gidiyor. Göbüşler çıktı mı belirtiler azaldı mı cinsiyetler öğrenildi mi? Bizde belirtiler bayağı azaldı , cinsiyet öğrenildi yüzdelik oranla, göbüş de çıktı. 😂💕
Yenibirannee Nurellaaaaaaa1212 bende 14+1 oldum %90 kız dedi doktorumuz bakalım göbeğim çok çıktı ya bu hafta 3. gebeliğim diye olabilir mi 🤣🤣
S-nur1 Göbüş çıktı sayılmaz kıyafetten belli olmuyor cıplak şekilde minnak top gibi belirti zaten başından beri yaşamadım cinsiyet ögrenildi oğluş geliyor 😂🫰🏻
Nurellaaaaaaa1212 Yenibirannee benimde var bacım özellikle akşamları davul gibi. Şişkinlikte var. Benim de 3.
Fatmactn_6 Nurellaaaaaaa1212 2. hamilelik göbüş aldı başını gidiyor😁 12+5 cinsiyeti %90 öğrendik belirti kalmadı🌸
Nurellaaaaaaa1212 Fatmactn_6 bende de belirtiler azaldı bi güç patlaması yaşıyorum kışlıkları kaldırdım 😂
edabolukbasi3- Nurellaaaaaaa1212 kanka profilime baksana usg attım bacak arası boş mu dolumu sence 2 doktor 2 side erkek dedi burdakiler kız dedi sen anlarsın 🤣
Fatmactn_6 Nurellaaaaaaa1212 ben o güç patlamasını taşınmaya saklıyorum ama bol bol geziyorum hiç bir şeyden geri kalmıyorum 😂
Ervaa2534 Nurellaaaaaaa1212 13 +1 Cuma günü doktora gittik yüzde doksan erkek dedi bu hafta cuma yine gidicem bulantılarım geceler hala çok fazla var aşırı derecede mide ağrıları geceler zehir bana bide kızlar dünden beri çok afedersiniz su gibi ishal var ve gecede çok fazla kustum ishal hala var gündüz kusmadım hiç sizde doktora gitmelimiyim gece hem çok ishal hemde kusma oldu
Nurellaaaaaaa1212 Ervaa2534 kuzum doktor bana 3 günü geçen ishal durumunda ağrı da eşlik ediyorsa muhakkak gel demişti
Ervaa2534 Nurellaaaaaaa1212 dün başladı ben bugünde beklim devam ederse giderim + kusmada çok olunca biraz tedirgin oldum