Selam bacikolarım nasılsınız iyi misiniz ? Son durumunuz nedir ? Ayın 20’sinden itibaren gebelik testi yapacak olanlar var mı? Ben dün grip oldum 🤧🤧 ikinci gebeliğimde de öğrenmeden önce böyle olmuştum . Doktorum grip de belirtidir demiştir. Kız maksat belirti değil . İlaç da içemiyorum. Ihlamur portakallı limon ile karıştırıp içiyorum duş vs aldım dün anca kendime geldim. Umarım ilaç içmediğime değer.🥹🥹🥹