Silence Mrblar, ben 20+5 haftaliktim yaptirdigimda. Ve hic bir sorun yasamadik. Suan 34+2 haftaligim. Bizim yapmamizin sebebi ise 20 haftalik ultrasyonda bebegimin beyninde sivi fazla cikmisti o yuzden yapmamizi önerdiler. Amniyosentez baska hastaliklarin olup olmadiginida belirtiyor onun haricinde MR emarina girdim. Ve kalpte ufak bir delikte cikti. Kapanir dediler kapanmazsa dogduktan sonra ameliyat ederiz bir sure takipten sonra.
Amniyosentez yaptiktan sonra ilk iki gun dinlenin supurge vs gibi ev islerini yapmayin. Doktorun tafsiyelerini dikkate alin yeterlidir.