Baharmurat canım gittiğim özel hastanede elime brosürünu verdiler bir hafta sonra araştırma hastanesine gittiğimde direk amniyosentez dedi bende bendeki broşürü gösterdim amniyosentezden korktuğum için araştırmadaki profösördü oda dediki sonuçta oda ikili üçlü gibi yüzdelik hesabı tarama testi dedi onda bir sorun çıkar ise yine amniyosentez isteriz biz dedi çünki kesin sonuç veren amniyosentez dedi tabiki o özel bir test olduğundan devletle işi olmadığındanda diyebilir canım ben iki kere uğraşmaktansa amniyosentezi kabul ettim çok ayrıntılı araştırmadım birde benim yaş riskim vardi muhtemelen ikilideki gibi ondada yaş riskim cıkar gibi geldi fakat ben o broşurdeki numarayı aradım onlarlada görüştüm bana kalsa oda güvenilir bir test ama doktorların yine amniyosentez yapalim demesini göze alamiştim Allah sağlıkla kucagımıza almamızı nasip etsin hepimizin🤲