Ysmm_ ben orda 2 Nisan’da doğum yaptım doktor olarak doğuma kim nobetciyse o giriyor. Dogumdan önce gece 12 den itibaren aç kaldım sabah 7 de burda olun dediler gittik. Neyse işlemler yapıldı odaya çıkarıldım saat 9 10 vs derken öğlen 2 ye kadar aç susuz bekledim defalarca sorduk doğum ne zaman diye sıra ne zaman gelirse dediler. 2 defa önlüğü giyip geri çıkardım en son 2.30 da geldiler almaya neyse indik spinal ile uyusturup başladılar hemen. Ama ben nasıl bağırıyorum acıdan bebek çıktı bana gösterdiler daha dikiş başlamadan ben kusmaya başladım nabzın düştü ve genel verip uyuttular o ana kadar tüm ağrıyı hissettim. Odaya çıktığımda saat 4 olmuştu daha bebek gelmemisti 5 te de o geldi içeriye kimseyi asla almıyorlar sadece 1 kişi başkası yok. Saat 6 da görüş saati geldi eşim öyle girdi vs derken doğumdan sonrada 6 saat aç susuz bıraktılar . Artık ben hem açlıktan hem ağrıdan kivraniyorum taa ki gece 12 de ortalığı inlettim ne alt üst değişime gelen var ne ayağa kaldıran bakan ne bir ağrı kesici iğne hiç birini ben ortalığı yikana kadar yapmadılar hasta bakıcılara vs para yedirdik oylelikle ilgiye iğneye başladılar . O gün yemek verilmedi eşim aldı getirdi ertesi gün yemek geldi ama yiyebilene helal olsun yani bomboş bir tepsi bir dilim peynir ve hoşaf . Refaketciye bir şey yok. Yine akşam 6 olana kadar kimseyi almıyorlar. Ya tam bir rezillikti acıdan ve sinirden başka hiç bir şey yaşamadım. Bebeğe bile bakacak dermanım kalmamıştı artık imza atıp gidip evimde çekerim en azından yanıma iki insan gelir yada kabinde felan ağrı kesici yaptırırım deyip çıktım . Ve evime gectigim süre çok çok daha iyiydi hastaneden . Kendi odamızda yürüyüşe çıktığım anda termosumuz eşyalarımız çalındı ve hiç kimse ilgilenip bulmadı aramadı berbattı ya