Ben de 23 değer ile öğrendim. İlk öğrendiğim hafta belirtim azalıyor gibi hissettiğim bir gün olmuştu ben de senin gibi çok stres yapıp araştırdım hatta buraya da yazmıştım 😅 ama araştırmak sadece sana ve bebeğe stres yaratıyor. Zamana bırak akışına bırak. Rabbim gelmesini istediyse ne olursa olsun gelecek böyle düşün. Aynı şeyleri yaşadım seninle geçen hafta kalp atışını gördüm çok şükür, belirtiler zaman zaman artar zaman zaman azalır artışın da güzel olmuş sakin ol hayırlı olsun 🌸💖