ElifUner Kızlar günaydın. 8 mayıs sonucum 34, 10 mayıs sonucum 99 12 mayıs sonucum ise 178 çıkmış belirtilerim azalıyor ama sizce sonuç nasıl buradan kimyasala döner miyim 😢
Arazynp ElifUner Bana değerler güzel geldi bende 7 mayista 49 ile öğrendim gebeligimi. İlk kan verdiginizde regl tarihinize kac gün vardi?
8143 ElifUner stres yapma canm takip ettir geç döllenme olmuştur belki şuan güzel gözüküyor benim sdece belirti olarak bel ağrısı olmuştu adete 5 gün varken hiç kendine stres yapma herkeste belirti olmuyo mide bulantısı olmuyo Rabbim sağlıkla ilerlemesini nasip etsin
Tatlisanne42 ElifUner gzl canım snucun artmisyani birdaha kan ver şuan adetin geçti mi gecmediyse geçtikten snra tekrar bida ver
Busranur_mnts Güzel ar canım 2 kat artış var biraz daha takip et inşallah sağlıkla büyür belirti zaten bebek oluşmadığı için hemen olmaz kendini strese sokma 7 8 haftada daha çok belirti oluyor kişiden kişiye göre de değişir
Busranur_mnts ElifUner normal canım o bebek yerleşiyor rahim genişliyor adetnağrısı gibi olması çok normal aşırı bi ağrı yoksa endişelenme
Eslem2112 ElifUner internette baş ağrısı yaz kanser olabilir dio yani demem o ki hiç dinleme kimyasal geçirmiş olarak diorum artması az ve düşerse kimyasal olur
Busranur_mnts ElifUner rica ederim canım ne demek iyi düşün iyi olsun her zaman 🤗🤗 sormak şstediğin bişey olursa özelden mesaj da atabilirsin