edabolukbasi3- bende 16+2🙃 ikinci gebelik sabah bulantıları devam ediyor bende de. Cinsiyeti doktor tahmin etti ins ama ben daha alışverişe başlamadım bayramdan sonra ufak ufak eksikleri almaya başlayacağım zaten ilki çocuğumdan kalanlar da var çok eksiğim yok. Hem çalışıp hem de evde bir çocuğun daha olması çok zormuş hiç dinlenemiyorum ama onlar sağlıklı olsun yeter☺️İns güzel bir süreç geçirip hepimiz bebislerimizi sağlıkla kucaklarız