Ben 7 haftaya girdim kizlar pembe akintim oluyor bebek iyi kanama alanida yok nedendir anlamiyorum tüp bebek benim kan sulandirici kullaniyorum ayrica kasik agrim var bakyim adet gunlerimmis ondan olabilirmi acaba sanci gelip gidiyor insallah herkes saglikla kucagina alir bebegini