Yektek22 Meral_63 12.5 kese 4 haftalık olamaz ama daha büyük haftanın kesesi o onu demek istedim fotoğrafı var mı kesenin
Yektek22 Meral_63 12 mm kese 6 7 haftalık gebelik olması gerekiyor nette de öyle yazıyor kesenize neden 4 haftalık demiş doktor onu anlamadım
Meral_63 Yektek22 bende bilmiyorum ki benim herşeyim acayip vala ya 🥺🥹 bi an ikiz gebelik mi diye düşündüm 🙏🏼🫶🏼kese büyük diye ay olan kafam da gitti burda bakıyorum 4 haftalık GEBELİK lerde keseler 1.4mm oluyur Muş hâkimizda hayırlısı olsun inşallah 🥲🐣
[silindi] Meral_63 6+5ten selam aslında hamile değil gibiyim ara ara gelen kasık ağrıları olmasa, ama ben çok şiştim ayaklarım parmaklarım büyüdü bi anda 🙈😂
benceyn [silindi] ahahahaj çok iyi anlıyorum seni😁 bir anda olmayan pantolonlar sıkan ayakkabılar kasıkta tuhaf sızılar. Bir de benim 2 gündür mide yanmalarım başladı sabah
cebellato 7+6 herkese merhabalar🥰🥰🥰 hiçbir belirtim yok kızlar🧿 kusma bulantı lekelenme uyku vs vs arada hareket ederken saniyelik bir sancı giriyor kalp atışını 6+6da duyduk haziran 3te randevu vermiş 11. Haftada çağırıyor beni… DAYANAMIYORUM😂😂😂
Birhayalimvr cebellato bende 7+3hafif kasik agrilarim oluyor az evham yapyim bende canim cokk uzun tutmus sureyi ya
benceyn Meral_63 3 mm çıktı aşkım benim. Ölçüyü yanlış anlamış olabilirmisin 12mm daha ileri haftanın ölçüsü
Meral_63 benceyn ayyy heyecan dan kalbim durur 🥹🙏🏼3 haftalıken değerim 1701 çıkmıştı geçen çarşamba yani bugün de gitim keseyi gördüm 🥹
benceyn Meral_63 hayırlısı olsun kuzum ama büyükmüş gerçekten 😁 benimde ilk gebeliğim çok anlamıyorum bende