Almila2 alkol kullanan biri değilim öncelikleee amaaa yahu günahından sevabından size neeee ! Bilmiyor sanki günah sevabı. Şu şekilde konuşarak bile günah oluyorsunuz belkide. Hey allahım. Kızcağız içtim diyor birşey olurmu diyor yahu. Olur diyenler tıbbi anlamda açıklasın olmaz diyenlerde doktorların geri dönüşlerini yazmış zaten. Off nefret ediyorum şu herşeye günah günah diye söylenen cümlelerden. Evet günah yada değil bu bize düşmez.!