Bir tane içebilirsin. Sen resmen aşermişsin iç
Bi tane ne olacak. Aynı şey başıma gelseydi içerdim. Ben kendimi tutabiliyorum şimdilik içmiyorum doğum yapıyım bir kaç ay geçsin öyle başlarım diye düşünüyorum kontrollü bi şekilde. Ben bu her şeye karışanları da anlamıyorum herkesin kendi kültür yapısı, kendi yetiştiriliş tarzı, kendi özgürlüğü… Sen ailenden öyle görmüşsündür ben böyle gördüm. Senin çevren öyledir benim ki böyle… Başka harama el uzatanlara yada başka namussuzluklara ses çıkartın bi tane içkiyle kimse kötü olmuyor dinden de çıkmıyor. Zaten hamile hormonları yüksek insanlarız boş boş yargılamamız kendinize kalsın bi zahmet.