Cokistersengelerbence shrnur belirti yok bugün test yaptım negatifi gördüm malesef. Sizlere çift çizgiler diliyorum :)
Busranur_mnts shrnur 2. Klomenim ilki düşük oldu 14 Nisan son adet 29unda kontrolde 2 Yumurta görüldü doktor başka takip vermedi baskı gibi ağrılarım vardı 1 2 mayıs gibi hafifledi 2 mayıstan bu yana da 10 gün geöti dün test ysptım ama çıkmadı 12. Günü beklicem Kasıkta ağrı batma çekilme gibi gidip geliyo göğüs hassasiyeti de var Bel ağrısı da oluyo düşük yaptığım gebeliğimi öğrenmeden de bu şekilde kasık ağrılarım vardı ona benzetiyorum inşalalh vardır da bir an önce görürüm testte
Nilozof shrnur Selamlarr, fazla belirtim yok. Ara sıra vajina içinde batma hissediyorum. Test için erken mi sizcee? Yapsam mı arada kaldım. Geçen ay kimyasal geçirdim, negatif görmek istemiyorum
SevvaallEr Aşırı bır bel agrım ve sık büyük tuvalete cıkıyorum gögüslerimdede batma ama psıkolojık artık sanırım anlamadım gitti😅
SevvaallEr Cokistersengelerbence Regl gecikmesi bekleyin bence benimde negatıftı bugun açıkcası ama ilk gebeliğimde geç döllenmeydi bu haftalarda negatifti gecikince öğrendim 🤩 o yüzden psıkolojıyı etkilemeye gerek yok bence regl bekle kesınlıkle
melanuur Cokistersengelerbence çoook test yaptım zamanında şimdi o negatifi tekrardan görecem diye işte yapmıyorum