Deleted33000 06haziran seninle aramızda bir gün var bende 32+2 yım benimde şu an yorgunluktan ağrım var bebek TE hiç hareket etmiyor gibi şükür fırsat buldumda şimdi uzandım bakalım ne olacak bu ara çok sık ağrı yasamaua başladım bende
06haziran yeni_anne2 yok çok şiddetli değil ama aylar sonra ilk defa hissediyorum böyle o yüzden tedirgin oldum
06haziran Deleted33000 benim de perşembe günü randevum var köyde oturuyorum gidemiyorum doktora şu anlık o yüzden sormak istedim buraya
Deleted33000 06haziran uzaninca hafifledi mi biraz senin ağrılar canim benimki hafifledi oğlan da yavaş hareket ediyor ama sanki
aysegull01 06haziran ben normal diye kabul ettim kendi kendime ağırlaştıgımız için olduğunu düşünüyorum 🫠
Betulseyma60 06haziran 34 +6 dayız bizdede aynı agrılar var 2 gün önce nst ye bağlandım sancı yok doktor muayenesinde de sıkıntı yoktu bu agrılarada normal dedi
Nutella- 32+6 yım bende de 3-4 gündür adet olduğumdaki bel ağrısını yaşıyorum aynı şekilde kasıklarım da ağrıyor bebeğin hareketleri hep kasıklarımda epey zorlanıyorum ama normaldir diye düşünüyorum
06haziran Nutella- ben bebeğin hareketlerini her yerde hissediyorum yukarıda da aşağıda da kasıklarımda da ve aynı ağrılar mevcut dün öyle bir an korktum ama o kadar şiddetlenmedi normal demekki
Deleted33000 06haziran sevindim canım bende sabah iyiydim ama şimdi ev işi yaptım belim yine ağrımaya başladı bide misafir gelecekmiş kaynanama
06haziran Deleted33000 ya bel ağrısını zaten hiç sorma uzansam da fayda etmiyor nefes aldırmıyor bazen, sen de bu halinle ne işin var misafirle ya hizmete mi gidiyorsun
Deleted33000 06haziran e tabiki yapabildiğim kadarıyla yapacağım bide az önce gelmiş diyor balkona halını ser belki gelip burda otururlar kaynanm üst katimda oturuyor bu arada