Ceiydda Bebişim erkek geç gelir diyorlar doğru mu merak ediyorumm 38+1deyiz sizinkiler ne zaman gelmişti 🥰🤍
Frdvs25mys Ceiydda benim ilk çocuğum 40+0 da geldi erkekti :)şuan ikinciyi bekliyorum ama vajinal olmayacak bu defa 🥲
Ceiydda Nesrnn benim de 2 3 hafta önce sancilsrim vardı şimdi yok nasil dogurcaz biz yapmadigim da kalmadi 😅😅
R-baby Nesrnn Benimde 33. Haftada öyle oldu 36 37 ye gelebilir miyim diyordum 38+1 im şu an gelmiyor açıklık da yok bakalım ne zaman gelecek 😃
evlatce-41 İlk bebegim erkek 39 bittigi gibi doğdu şuan kız 39 u geçtk hastaneye göre benim hesaba göre 38+4
Ceiydda Basakbayav ayy bebişin kilosu o kadar beklemeye müsait mi kii ya baya bi büyümüş annesi sen direkt kreşe yazdırcan bu gidişle 😅😅🥰
Elf-Efe Basakbayav Ayh bende 40+3 41 bitsin diyorlardı bugün suni verelim deşiler yarın gidip suni sancı alacam büyük ihtimal ama korkuyorum
lgizemkurt bebekannem aynıları yapıyorum bütün tuşlara basıyorum extra ananas ve maydanoz yiyorum merdiven inip çıkıyorum hala tık yok 39+3teyiz 😄 sancı da yok sadece bebeğin aşağıya doğru baskısı var
Parinas bebekannem hepsi tamam çok mantıklı da 30 dakika squat nasıl yapılır. Bi de o kadar ağırlaşmışken. Belki 30 tanedir 🤭
Deleted33000 Ceiydda ilk oğlum 39haftada doğmuştu ikinci kızım 40+1 de doğmuştu bakalım bu kaçıncı kaftada doğacak bende merak ediyorum
mervensa Ceiydda 39+2 benim bebeğimde erkek hala belirti yok ama bugün karnımda çok fazla ağrı var bekliyorum yinede hayırlısı bakalım
Ceiydda mervensa hayırlısıyla gelsin artık ağrılar doğuma yöneliktir inşallah son zamanlar çok zormuş çünkü 🥹🥲