Canim neden korkuyorsun bende kendim dogmaya gitmistim fakat altdan baktilar iki kez bebek tersdi bide suyum yeşil renkliydi .doktorlar zorunlu sezeryan dedi . yeminle bebgimi gorunce o agrilar hic bana gelmedi sanki hic yasamamisdim .anliyorum doğumdan travma kalmis belki hic altdan müayinə olmuyacak doktoruna bu travmani anlatirsan emin ol seni cok iyi anlar