3_bebelianne Birkaç yerde okumuştum ama çevremden duymadım sezeryanla doğum yapan tatlış annelere sorum vajinal muayene oluyormu öncesi veya sonrasında😕
Happyka 3_bebelianne bu 3 sezaryenim olacak , ilkinde sancıyla gitmiştim alttan muayene ettiler sonra zorunlu sezaryena alındım, 2 ve 3 hiç olmadım çünkü belli sezaryen olacağım
Arzu45 3_bebelianne bende bakıyorlardi. Hatta gün içinde 3 kere falan. Yani.acilma derceesine bakiyorlardi. Çok açılmadan zaten sezeryana aldılar.
Esinnur63 3_bebelianne hayır istemediğini seseryan olacağını söylersen olmuyorsun aniden sezeryandan önce sancın gelirse yinede sezeryan istersen ebelere belirtsen sezeryan istediğini bakmazlar
hamcokelek33 Evet benim planlı sezeryan olduğu halde sancım başladığı için açıklık kontrolü yapılmıştı alttan. Ameliyat Sonrasında da hemşire karnıma bastırırken hafif elini sokmuştı aşağıdan. Ama yalan yok inanılmaz rahatlatmıştı pis kan dışarı çıktığı için🥹
3_bebelianne hamcokelek33 Normalmi planladınız başta ondanmı kontrol oldu Canım genelmi spinalmi oldunuz sezeryanı
hamcokelek33 3_bebelianne çatı muayenesinden sonra sezeryane karar verdik, bebek iri olduğu için. Bide bende gebelik tansiyonu olduğu için genel anestezi olmak zorunda kaldım. 10 gün oldu doğum yapalı
3_bebelianne hamcokelek33 Gelmiş geçmiş olsun teşekkür ederim ben alttan hiçbir şekilde muayene olmak istemiyorum son doğumdan sonra travma oldu😫
yasarceyda12 hamcokelek33 canım genel neden oldun acaba benimde gebelik tansiyonum vardı belden yaptılar
hamcokelek33 3_bebelianne çook teşekkür ederm size de çok geçmiş olsun🥹 özelde yapacaksanız doktorunuzla konuşursunuz bu konuyu, çok acil bir durum olmadıkça alttan muayene yapacaklarını düşünmüyorum zaten
3_bebelianne Happyka Planlı sezeryan olacak benimde gün belirleyeceğiz salı günü umarım olmaz benimde normal istemiyorum ve sağlık açısındanda olamam artık alttan kontrol etmesini dahi istemiyorum😩Kan çıkarma işlemide belden uyuşuklen olur inşallah
Happyka 3_bebelianne yapmazlar ya korkmayın , ilk normal doğumda anam ağlamıştı karına basma olayında benimde beyinmde hasar olarak kalmış bu
3_bebelianne hamcokelek33 Evet özelde olacak canım normal doğum sonrası yaşadığım sıkıntıyı biliyor zaten anlattım ama buradaki bazı şeyler korkutuyor beni işte zaten başka bebek düşünmüyorum bu zaten plansız oldu🥹
hamcokelek33 3_bebelianne hayır hayır burdakileri düşünmeyin, herkesin deneyimi bambaşka. Doktorunuz sizi anlıyorsa asla yapmayacaktır zaten
3_bebelianne Bezelye1 Ben hiç sormadım oda yapıyorum yada yapmıyorum diye bahsetmedi henüz okuyunca korktum burda yapmıyor demekki sezeryanda benim ilk sezeryanım olacak
Bezelye1 3_bebelianne benimde ilk olacak zaten sancı falan olmadan bebiş geleceği için yapılması saçma bence ama açıklık olur sancı olur o zaman bakmak isteyebilirler
3_bebelianne Arzu45 Normal doğum için kontrol edildi sonrası sezeryana dönüldü değilmi geçmiş olsun canım
3_bebelianne gecegunduz Evet canım ama ikincide biraz korku yaşadım doğumda üçüncü plansız bir şekilde hamile kaldım sezeryan istiyorum 🥹
hamcokelek33 yasarceyda12 ameliyat öncesi sanırım stres kaynaklı tansiyonum çok dengesizdi yükselip düşüyordu, sanırım biraz panik kaynaklı
gecegunduz 3_bebelianne ☺️çok geçmiş olsun bende 2 hafta önce ssvd doğum yaptım hem sezaryen hem Vajinal doğumu tatmış biri olarak gerçekten sancıları vs çok zordu Vajinal doğumun ama hemen ayağa kalktım sezaryen doğumda öyle olmadım ama maalesef yanlış anlamayın sizin tercihiniz 😇saygım sonsuz ama bir sorun vs yoksa normali neden denemek istemiyorsunuz diğer doğumdan kalan travma yüzünden mi ?