Elifmehmetemin Hanımlar hamilelikte bu haftalarda nasılsınız ben sanki bu haftamda biraz ağrı hissediyorum bebek büyüyor diye oluyordur tahmin ediyorum yanılıyor muyum acaba bide bu hafta sırt ve bel ağrısı başladı bende sizde durumlar belirtiler ne acaba
Fatmadmr37 Elifmehmetemin cok şükür her şey yolunda. Yarın 25 haftalik oluyoruz 🤍 benimde ilk dogumdan kalan bel ağrım var malesef şimdi hamilelik ile beraber iş yaparken falan biraz zorluyor. Bebek de büyüdüğü için tabi ağrı olabiliyor.
262634nur Elifmehmetemin agrım çok ozellıkle bel sırt ve bacak ağrılarım ınanılmaz. Ayağa kalktım mı bebek çok asagıdaymıs gıbı hissediyorum doktora sordum normal olması gerektiği yerde dedi neden böyle oluyor anlamadım yürüdükçe ayaklarım daha çok ağrıyor sizde de var mı bu şekilde Karnınızın altına doğru baskı hissediyor musunuz
Elifmehmetemin 262634nur evet bende de oluyor kasıklarım da sanki doğuracakmis gibi korkuyorum annem de normal dedi kızım korkma dedi
Dilekzamn 262634nur 25 haftalığım bende varya sanki ben yazdım aynıları Bendede var asla yürüyemiyorum ya
262634nur Elifmehmetemin normaldir inşallah çünkü yeni kontrole gttım bırsey yok dedı ama ağrım çok bebek bu haftalarda daha fazla buyumeye başladı sanırsam ondan bu sekldeyız
Elifmehmetemin NoName_ ayy içim rahatlıyor böyle siz yazınca valla bı bende oldu sandım korktum açıkçası 29 unda kontrolum var işte bakalım sorucam gidince
Elifmehmetemin 262634nur aynen canım daha hızlı büyümeye başlıyor bu haftalarda ağırlaşıyoruz o yüzden demek ki
Elisasu123 Elifmehmetemin Tamda Anlattığınız gibiyiz bebeğin eşide aşada olduğu için aşağa doğru baskı hissetiyorum Rabbım kolaylık versin hepimize
Seelinimo 23 haftalığım. Evet bende çoğu zaman baskı hissediyorum aşağı doğru. bel ve sırt ağrıım çoğaldı geceleri sürekli dönüyorum
Talentedmom Elifmehmetemin evet öyleyim ben de inşallah daha da artmaz ilk gebeliğimde böyle değildim
262634nur Dilekzamn bu haftalarda çoğunluk bu sekıldeyız anlaşılan canım. İnan korkuyorum bı sıkıntı mı var bisey mı olacak diye adım attıkça ta topuklarım ağrıyor akşama kadar yatıyorum yemek vs ıcın kalkıyorum bi ama sankı çarşı pazar gezmiş kadar ağrılı geçiyor kemıklerım ufalanıyor 😒
Dilekzamn 262634nur öyle gerçekten benim 2 hamileliğim ama dediğin gibi gün boyuda çok birşey yapmıyorum dışarı çıkınca ayrı işkence ilki böyle asla değildi
ikibebelianne-M Elifmehmetemin bende çok ağrı yok ama uyusmalar var ozellikle kalca ve ellerimde doktorum normal olduğunu söyledi ve magnezyumu gunde 2 ye cikardi birde bende sizin gibi özellikle uzun sure oturunca vajinada baskı hissim oluyordu doktorum onunda normal olduğunu söyledi