ayseayseaysee
Çok iyi anlıyorum sizi, insanlar hep sorar . Biberonla mama verseniz süt niye vermiyorsunuz derler . Amaaan onların soruları eleştirileri bitmez takmayın. Bu güzel zamanları kendınıze zehir etmeyin şükredin.
Dudak bağı var kavrayamıyor deyin geçin ha açıklama yapmak zorunda degılsinizde işte …
Arada bir tutması da tünelin sonunda ışık var demektir . Tutar ilerde o büyüdükçe . Süt alıyor en azından besliyorsunuz meme ucunuzu alsa ne almasa ne . Bastırın göğüsünüze ten tene sarılın ,inanın o zamanlardan geçtiğim için asla can sıkılacak şeyler degıl .ben çok sıkıntılı bebek gördüm çeşit çeşit anamoli , yüzü olmayan bebek gördüm .. o yüzden bunlar can sıkılacak şeyler degıl. Şükredin aynen devam edin.