ikincibezelyeayak merhaba, benim oğlum silikon uç ile emiyor. Mememi asla almadı ilk doğduğu günden beri. Şu an 21 günlük. Dudak bağı olduğunu söyledi bu hafta doktorumuz ama kesilmesini önermedi. Dudak bağı nedeniyle ağzını kocaman açıp da mememi kavrayamıyor. Zaten silikon uç kullanıyorum biberon kullanmam da sorun teşkil etmez sanırım doğru mu? Sütüm fazla tazyikli. İlk etapta biraz sağıp öyle emziriyorum. Sağdığım kısmı da en son biberonla versem nasıl olur?