Nursotu maalesef :( gittim bugün yine fitille adet sökücü verdi🤦🏻♀️ kullanmicam ama doktorda da bi tutarsızlık sezdim. Başka doktora gidicem o da çok yoğun 22sine anca randevu bulabildim. Artık beklicem o zaman kadar. Çok yüksek ihtimal başta kullandığım antibiyotikle fitil yaptı. Onları da gereksiz yere kullanmışım gibi hissediyorum o yüzden adet söktürücüye hiç bulaşmicam🤦🏻♀️