Başka bısey olabılır hemen aklımıza gebelık geliyor evet çok ıstedıgımızden ama malesef altında başka sebepler olabılır mesela bnm ıkı ay önce on gün önce den leke geldi baya yerleşme dıye düşündüm ama degılmıs doktor o ay regl olduğunda baktı polıp gördü rahım duvarım kalınlığı adetlıyken 14 mm çıktı yasmın kullandım gectı duzeldı