Solda siyatik ağrım var sol tarafım çürüyor artık ağrıdan mecbur devam ediyorum arada sağa da dönüyorum ama genelde solda yatmaya devam etmeye çalışıyorum suan 38 haftalığım daha erken haftalarda sol kalça altıma da yastık koyup yukarfa tutmaya çalışıyordum ben en baştan beri kalça ağrısı çektim artık sağda yatınca sağ kalçam da ağrımaya başladı çok konforsuz uykularım dönenemiyorum ağrıdan.. ikili karpuz dilim dedikleri yastıkta daha rahatım u şeklinde de yastık var ama ikili yastık + bacak arama yastık ile uyuyorum u şeklinden daha iyi hissettirdi. Sırt üstü yatmayım artık. Ben 36 haftadaydım ultrason da sırt üstü bir den tansiyonum düştü doktor dedi sakın evde de sırt üstü yatma nst de de yatma bebek baskısı oluyor sola yatmaya çalış dedi artık ultrasonda da yan duruyorum 🥲