penbe_karisi Bugün catlamanin 1 günü bat 30 Mayıs sizler ne alemdesiniz nasıl gidiyor benim bu aralar günlerim yoğun geçtiğinden unutmuşum bi 10 gün unutsam 18 nde test yapacagimmm 😁🤣
penbe_karisi Maso19 ayyy azzz kaldiii azzzz 10 gunnn sonra insAllah güzel sonuçlar alacağız imamiyorum bunaaaa
Bir1kelebek Maso19 ben ovülasyon testi yapmıyorum ama temizleneli 1 hafta olgu bugün yani cumartesi yıkanmıştım sat mı demem gerekiyor ona 😅 çok bilmiyorum da ve benim de arada kasıklarım ağrıyor psikolejik mi yoksa yumurtlama döneminde böyle mi oluyor 🤔
penbe_karisi EsoMom_ kizzz 🤣🤣günlük zaten takip ediyorum ama gebelik testi 18 19 unda yapıcam görürsün sennn
penbe_karisi Maso19 valla artık yine mi yumurtlicam bilmiyorum vücudumu harareet basıyor kasiklarima iğne batıyor acaba diyorum çünkü ikinci gebeligimde de olmuştu insAllah tutmuştur
Nuriay penbe_karisi henuz buluşmadalar bi kaç güne dollenmeye başlıycaklar sizde yeni yumurtladınız yanlış hatırmamıyorsam😍
Maso19 penbe_karisi inşallah ya benim olursa ilk gebeliğim olacak hiç tecrübem yok sanki adet olacakmışım gibi geliyor sancı batma oldukça ama yerleşme de aynı belirtiler oluyormuş
Bir1kelebek penbe_karisi vücutu ateş basması yumurtlama belirtisi mi bende geçtiğimiz salı günü çok öyle olmuştum o yüzden miydi acaba
penbe_karisi Serone benimde 8 Mayıs yumurtlama hatta 7 de de köyü çıkmıştı ovulasyon 9 çatlama bende de pcos var 35 günde oluyorum
penbe_karisi Maso19 bilmiyorum ama benim ikinci gebeligimde sıcak basma kaşık ta iğne batması vardı artık nasip yaaa sen ne zaman test yapacaksin
Bir1kelebek Maso19 kaç yaşındasınız bende ilk gebeliğimi bekliyorum benim de bat yani adet olma günüm bat deniyor değil mi ? 😅 bat 23 mayıs
penbe_karisi Serone ayyy insAllah insAllah birbirimize haber verelim mutlaka ayın 18 19 nda test yapıcamm kendimi tutucamm o zaman 10 11 oluyor catlamanin
Serone penbe_karisi chat gbt 17 sinde test önerdi ama korkuyorum eşim sabırsız ilkinde çok erken öğrendim sürekli kan ver dış gebelikmi stresi oluyor ama şimdiden test aldı 17 si için sanırım bende yapcam