panikprenses asena9 zaten bu haftadan sonra bebek duzenli ve hizli kilo artisina geciyormus bu saatten sonra vay halimize 😬
panikprenses asena9 benim ilk gebelik basta biraz tecrubesizlik ettim nefsizlik yaptim ne bulduysam yedim simdi kontrol altina almaya calisiyorum ama ipin ucu kacti
asena9 panikprenses kaçınca kaçıyor gerçekten dikkat edelim ama bebiş sağlıklıysa sorun da değil bir sene sonra eski kiloma dönmüştüm ben ilkinde 🤍
Meltemanneolsun Ben kilolu hamile kaldım 87 kiloydum boyum 178 şimdi 96 da sabitledim 100 e çıkmıştı geçen ay kilom gebelik şekeri çıktı diyet ile gidiyorum şu an 96 ya düştüm orada kaldım belki veririm diye düşünüyorum ama doktorum verme sabit kal dedi. 28+1 im
zeynepcee1 Kızlar ben hamilelipimde 4 kilo verdim ve zayıfım🤣 2 sini geri aldım 23 haftalık hamileyim ama doğurunca kilo vermek istemiyorum bir deri bi kemik mi kalacağım şimdi😞😞 onu istemiyorum hiç
XBurcuburcu Ben normal kilomda hamile kaldım 67 ile başladım 78im şuan 11 kg aldım 35+5 haftadayız oğluşumla💕
asena9 panikprenses dönersin kuzum merak etme hele emzirince daha rahat gidiyor kilolar bol sıvı tüketimiyle
panikprenses asena9 valla 3-4 lt sivi tuketiyorum emzirme doneminde de bu istikrarimi bozmazsam ufukta zayiflamak var 😂
asena9 panikprenses maşallah ben çok zor su içiyorum ya günde 2 bucuk lt zorluyorum bazen daha az içiyorum, senin gibilere çok özeniyorum çok güzel bir alışkanlık ve yetenek bence 🥲
panikprenses asena9 kuzu 1.5 ltlik siseler var ya canta gibi gezdiriyorum surekli yanimda oldugu icin icmeyi unutmuyorum sen de oyle yap yaninda tasi bak nasil artiyor su artisin
Dileminiz psymom 37+3 10 kilo aldım 3.trimesterde aldık zaten kiloları. 2.trimestera kadar 4-5 kg arasında gidiyoduk
ozgeshbgnr psymom bende de ilk başlarda çok kilo artışı oldu 16 kg aldım 30 haftalara kadar ama 30dan sonra ben hiç kilo almadım aksine 2 kilo felan verdim bebiş kilo almış baya bir 💙
psymom ozgeshbgnr bende öyle başta aldım sonra durdu şimdi tekrar iştahım açıldı dikkat etmeye baslıcam:)
T-159 Daisyy000 hemen gitmez ki rahmin mideye kadar buyuyor zamanla toparlanıp küçülüyor onun dışında vücut ödem topluyor göğüsler süt doluyor zamanla kilolar yavaşça azalıyor bende o şekilde olmuştu
Miniboy psymom 21 haftalığız 2,5 kilo aldım. Çok iyi besleniyorum. Paketli gıda dışarıdan yemek yemiyorum. Onun dışında herşeyi yiyiyorum. Bebişi bol kilo aldurıp bn çok almamışım☺️