Glhayat_54 Anniskoo0634 benim beşiğim bu yüksek ve büyük olmasına rağmen hatta 1-1bucuk yaşa kadar ama oğlumu 8 ay zor yatırdım😂🙈 cünkü bebekler ayaklanınca hem tehlikeli oluyor hem döndükce sığmıyorlar.
Anniskoo0634 Glhayat_54 çok güzel tasarımı falan 🥰 bende dediğim gibi anne yanında kalma süresi zarfınca kullanırım yeterli olur sonra park beşiğe geçeriz artık
Bellosima Niloya_51 özel değil canım 🥰Hataydayim ilcemde çok yıkım var ve evler henüz yapım aşamasında eşimle öğretmeniz görev icabı geldik 🌸
Bellosima buse2507 çok iyi anlıyorum 😂 alıştım ben bı de sanki bı duzenr büyük bı evde yaşamayı uumuttum gibih🤣 Siz hangi sehirdesinizz
Efendininannesi Anniskoo0634 ayağını görmeden bişey diyemem ama bendeki sallanıyo ileri geri şekilde internetten bulabilirsen modelini bak istersen